How to : Eigen dotting tool maken !

Standaard

“Een dotting tool waar kun je die halen?” is een vraag die (vaak) aan mij gesteld is. Eerst wist ik het antwoord ook niet, later kwam ik erachter dat je die in somminge webshops kan kopen. Omdat ik weet dat sommige meiden dat niet mogen/kunnen is hier een goedkoop alternatief.
Nieuwschierig hoe je dit kan maken ? Lees dan snel verder !

Oke het is niet moeilijk, eigenlijk is het een fluitje van een cent. Hier komt het.

1. Je pakt een gewone bobby pin.

2. Die buig je. ( zie foto hieronder )

En klaar is kees! Simpel he?! Werkt het bij jullie ? Laat me weten of het werkt en of jullie een adresje hebben waar je (goedkoop) een bobby pin kunt halen, voor de mensen waarbij het (helemaal) niet zo goed werkt. Bij mij in elk geval wel! ( komt binnenkort hier online hoe het bij mij werkt)
xxxLissa

»

  1. Deze tip is wel handig, maar zelf gebruik ik ook een potloot met achterop een gum , en daar prik in dan een naarldje met een bolletje achterop erin . en dan kun je dat bolletje ook als dottingtool gebruiken , ik heb ook een filpje waar wel wat meer tips invoorkomen, ze zijn dan alleen in het engels . : http://www.youtube.com/watch?v=Y9Y4aYbtVYg .

Geef een reactie

