Update : Ik heb ze !!

Standaard

Lipsmackers, ik was er zo benieuwd naar. Ik hoopte dat ze lekker zouder ruiken en toch mijn lippen (goed) voeden, en nu kan ik het eindelijk uitproberen want, ja ook ik, heb ze binnengesleept ! Lees verder voor meer info en natuurlijk foto’s !

Ik werd op de hoogte gebracht van de lipsmackers door Teske, misschien kennen jullie haar wel. Maar in elk geval zag ik dat zij ze online had besteld, aangezien ik dat voor de eerste keer een beetje riscky vond had ik besloten de lipsmackers maar uit mijn hoofd te zetten. Er niet meer aan denken ging moeilijk, steeds als ik cola of sprite dronk dacht ik weer aan lipsmackers. Ik besloot op research te gaan en toen kwam ik op het volgende : volgens een site ( weet niet meer welke ) kon je ze ook bij de ICI Paris XL kopen ! Dus ik op hun site kijken, kon ik het niet vinden. Weer probeerde ik de lipsmackers uit mijn hoofd te zetten aangezien ik niet dicht bij een ICI Paris XL woon, en ik niet mijn moeder/vriendinnen mee kon vragen naar de ICI Paris XL voor iets dat er misschien helemaal niet was. Ik baalde als een stekker zoals je misschien al begrijpt. Op een gegeven moment waren we dus in die stad waar ze WEL een ICI Paris XL hebben! Ik helemaal happy dus hup naar de winkel, en jawoor daar hingen ze !!! AAAAAH, dacht ik. Ik keek ernaar en dacht: dit is pure liefde :D. Dus floepte ze zo in mijn winkelmandje. Oke een lang genoeg verhaal nu wat foto’s.

Eerst een foto die in het donker is gemaakt, namelijk toen ik ze net had gekocht haha.

Wat vinden jullie ervan ? Gaan jullie ze ook kopen of niet ?
xxxLissa

Eén reactie »

Geef een reactie

